Kalendarze – mała wielka reklama

Monika Rosołowska | 17 lipca, 2019 - 05:58 | reklama,

kalendarze mała wielka reklama

Czy zastanawialiście się kiedyś nad reklamą wkomponowaną w kalendarze? To bardzo prosty i elegancki sposób na skuteczną reklamę. Dlaczego warto postawić na kalendarze biurkowe, listkowe czy piramidki?

Elegancka, nieszablonowa reklama

W codziennym życiu chętnie korzystamy z kalendarzy, nie tylko tych na ekranie komputera. Często sięgamy po kalendarze biurkowe, by zaznaczyć ważne wydarzenie lub w momencie, w którym potrzebujemy zapisać coś na szybko. Dzięki temu, że kalendarze biurkowe i piramidkowe są kompaktowe, zmieszczą się na każdym biurku. Kalendarz listkowy sprawdzi się jako wkładka do portfela.

W jaki sposób wkomponować reklamę w kalendarze biurkowe, by nie była nachalna? Można spróbować wkomponować delikatny znak wodny, przedstawiający logo firmy. Coś, co się z nią kojarzy np. logo firmy, a także wizualizacje nieruchomości oferowanych na sprzedaż czy wynajem.

Jaki kalendarz wybrać?

Choć do najczęściej wybieranych przez klientów kalendarzy należą kalendarze ścienne, warto przełamać tradycję i postawić na małą wielką formę – kalendarz biurkowy. Chociaż większy format (kalendarz trójdzielny) pozwoli na wykorzystanie większej powierzchni reklamowej, takie rozwiązanie nie sprawdzi się w każdej grupie docelowej. Zanim zdecydujecie się na kalendarz trójdzielny czy biurkowy, warto przeanalizować sobie grupę zainteresowanych odbiorców.

Wersja mini czy maxi?

W zależności od Waszej wybranej grupy docelowej można oszacować czy bardziej opłacalna marketingowo będzie wersja mini czy maxi. Być może w Waszym przypadku najlepiej sprawdzą się kalendarzyki listkowe?

Inwestując w taką formę reklamy należy pamiętać, że klienci będą korzystali z kalendarzy przez cały rok, dlatego wszystkie szczegóły dotyczące designu, wielkości znaku wodnego czy czcionek powinny być ustalone dużo wcześniej niż podczas realizacji pierwszego zlecenia na drukowane kalendarze. To my decydujemy o tym, w jaki sposób nas widzą. A jak nas widzą, tak o nas piszą.

Sprawcie, by o Was pisali dużo i dobrze.