admin | 20 marca, 2020 - 13:05 | reklama,
W ostatnich latach branża gastronomiczno-hotelarska rozwija się w tak szybkim tempie, że poszczególnym obiektom coraz trudniej jest zwabić do siebie klientów. Nie wystarczy już świadczenie usług na znakomitym poziomie – dziś trzeba również przyciągać gości atrak-cyjną oprawą wizualną. I chociaż ogólne wrażenie jest bardzo istotne, to, jak wiadomo, „dia-beł tkwi w szczegółach”!
Dlatego tak ważne są chwytliwe i oryginalne artykuły drukowane na specjalne zamówienie obiektów HoReCa (skrót od ang. Hotel, Restaurant, Catering/Café). W dzisiejszym artykule przedstawimy absolutne must-have produkty HoReCa, które mają znaczący wpływ na wizerunek danej marki.
Kompletując drukarskie zaopatrzenie HoReCa, należy trzymać się podstawowej zasady: nasz brand jest wyjątkowy, dlatego wymaga wyjątkowej oprawy. W związku z tym, nie po-winniśmy iść na łatwiznę i decydować się wyłącznie na część personalizowanych artykułów. W profesjonalnym designie najważniejsza jest konsekwencja i spójność projektu, dlatego, jeśli się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B.
Zatem, decydując się na nową szatę graficzną naszego hotelu, restauracji czy kawiarenki, najlepiej powinniśmy zrobić listę niezbędnych artykułów. Aby to Wam ułatwić, przygoto-waliśmy ją w paru punktach. Oto one:
• karty menu – absolutna podstawa w gastronomicznym designie, ponieważ nasi goście będą szczegółowo wczytywać się w naszą ofertę dań, dlatego warto, żeby menu było zaprojektowane ze smakiem;
• etui na karty dań – każdy gość z pewnością doceni elegancką oprawę, spójną z me-nu, a w dodatku przedłużymy tym samym żywotność naszych kart;
• notesy kelnerskie – wydaje się, że to drobiazg, który dostrzegą nieliczni, jednak warto zawsze zaimponować, zwłaszcza tym najbardziej spostrzegawczym gościom;
• zawieszki na drzwi hotelowe – spraw, żeby banalna zawieszka, zamieniła się w stylowy gadżet, którego hotelowi goście będą używać z przyjemnością;
• papierowe podkładki pod talerze – jeśli chcesz, żeby dania serwowane w Twojej restauracji prezentowały się jeszcze bardziej apetycznie, dopilnuj, żeby nawet to, na czym stawiasz talerze, wywoływało poczucie dobrego smaku;
• prezentery trójkątne – ich zadaniem jest nienaganna prezencja i migawkowe informacje o ofercie specjalnej, dlatego zadbaj, by już na pierwszy rzut oka kusiły klientów atrakcyjną grafiką.
Oczywiście prezentowane przez nas przykłady to tylko wybrane elementy wystroju szanujących się lokali oraz hoteli. Jesteśmy przekonani, że jeśli prowadzisz obiekt z branży gastronomiczno-hotelarskiej, z pewnością nie brakuje Ci wizji i wiesz najlepiej, czego jeszcze możesz potrzebować, by pozytywnie zaskoczyć swoich gości.
Pamiętaj, że tego rodzaju inwestycja jest jednorazowa (zmienne sezonowo mogą się okazać co najwyżej sezonowe karty dań), a gwarantujemy, że zwróci się z nawiązką, szybciej niż Ci się może wydawać. Ponadto, jeżeli zdecydujesz się skorzystać z tego typu oferty dla Ho-ReCa u jednego zleceniobiorcy, z pewnością otrzymasz atrakcyjną ofertę.
Mamy nadzieję, że kimkolwiek jesteś, odnajdziesz się na naszej witrynie. Pragniemy dostarczać Ci ciekawostek dotyczących świata poligrafii, projektowania graficznego i reklamy. Zapraszamy do lektury!
OSTATNIE WPISY