Piotr Sznajderuk | 2 sierpnia, 2021 - 10:30 | ciekawostki ze świata druku, reklama,
Handel internetowy rozwija się w coraz większym tempie zarówno z uwagi na pandemię, jak również czynniki takie, jak wygoda i bezpieczeństwo użytkowników. Sklepy internetowe oferują mnogość wyboru produktów, ale także są nieustanną inspiracją dla rynku poligraficznego w zakresie dostarczanych specjalnie dla nich mediów drukowanych, np. opakowania, pudełka, wizytówki, ulotki, gazetki reklamowe, będące dodatkiem do oferowanego portfolio produktów. O tym, jakie potrzeby i trendy e-commerce stanowią źródło inspiracji dla drukarni internetowej, dowiecie się z tego artykułu. Zachęcamy do lektury.
Zakupy przez internet stały się niemalże naszą codziennością. Rosnąca liczba sklepów internetowych to czynnik, który cieszy nie tylko kupujących, jest to także powód do utworzenia wielu inspirujących produktów i dedykowanych ofert przez drukarnie internetowe. Branża e-commerce dostarcza wielu inspiracji odnośnie wyglądu, wzornictwa, a także możliwości identyfikacji marki, wykorzystując media drukowane. Wiele firm stawia na komunikację wizualną, spójną z misją i wizją swojej firmy. Są to nie tylko kolory, ale przede wszystkim użyte do produkcji materiały, takie jak papier, folia czy karton. Zastosowana faktura papieru często także może wyróżniać daną markę na tle innych. Aby dostarczyć wiele ciekawych doświadczeń z samego rozpakowania produktów, wiele firm dba o tzw. packaging experience, co zapewnia niesamowite wprost doświadczenia, związane z samym rozpakowaniem produktu i jego pierwszym użyciem. W dzisiejszym świecie e-commerce nie ma miejsca na nudę i szablonowe rozwiązania, warto wyróżnić się pośród wielu istniejących już w polskim internecie sklepów.
Aby wyróżnić swój sklep internetowy na tle innych warto zaprojektować niebanalne graficznie drukowane materiały reklamowe. Klienci z pewnością docenią i zapamiętają twój sklep internetowy, jeżeli otrzymają kartkę z podziękowaniami za zakupy w sklepie oraz kartę rabatową, a także katalog produktów i oferowanych usług. Możemy również przygotować gadżety reklamowe, które zachęcą do kolejnych zakupów. Warto wyróżnić swój sklep internetowy za pomocą mediów drukowanych, ponieważ to właśnie tradycyjne media zdecydowanie dłużej zostają w pamięci konsumentów niż internetowe banery reklamowe czy okienka pop-up, których najczęściej unikamy na naszych komputerach.
Barber shop – wizytówki MultiLoft
Salon urody – wizytówki z lakierem UV, folią soft touch
Produkty ekologiczne – naklejki okrągłe lub owalne
Produkty dla branży HoReCa – menu, zawieszki, podkładki pod talerze
Na bieżąco śledzimy kanały mediów społecznościowych oraz aktualne potrzeby branży e-commerce proponując rozwiązania dopasowane do oferty i potrzeb Waszych sklepów internetowych. Oferowane w nich produkty są dla nas codzienną inspiracją. Jeżeli szukacie wysokiej jakości produktów poligraficznych, zachęcamy do skorzystania z oferty naszej drukarni internetowej PIGA.pl Pamiętajcie, że u nas zawsze macie wysyłkę za darmo niezależnie od wybranego nakładu i profesjonalne wsparcie kompetentnych konsultantów, którzy odpowiedzą na Wasze najbardziej wnikliwe pytania.
Mamy nadzieję, że kimkolwiek jesteś, odnajdziesz się na naszej witrynie. Pragniemy dostarczać Ci ciekawostek dotyczących świata poligrafii, projektowania graficznego i reklamy. Zapraszamy do lektury!
OSTATNIE WPISY