Balony reklamowe – modny gadżet

Monika Rosołowska | 14 stycznia, 2020 - 13:19 | reklama,

Balony reklamowe modny gadżet grafika

Balony reklamowe to jeden z najlepszych sposobów dotarcia do klienta. Dlaczego? Są kojarzone z radością oraz szczęściem i prostotą. Nie może ich zabraknąć na imprezie karnawałowej, urodzinowej i na otwarciu nowego punktu handlowego. Dlaczego nie przekuć pozytywnych skojarzeń w dobrą reklamę własnej marki?

Balony z nadrukiem

O tym, że balony z logo spełniają swoje zadanie, wiedzą firmy eventowe, sprzedające je na imprezy plenerowe i wesela. Swoją popularność zyskały zwłaszcza wśród dzieci, które uwielbiają zwłaszcza te kolorowe, unoszące się w powietrzu. Zainteresowanie balonami jest powszechne również wśród dorosłych, którzy kupują je na wyjątkowe okazje. Te ostatnie to idealna szansa dla zwiększenia świadomości marki.

Imprezowy niezbędnik

Sztab organizacyjny wydarzeń na dużą skalę, często zwraca się z prośbą do firm o udzielenie sponsoringu. W jaki sposób można to wykorzystać? Bardzo prosto – wystarczy dobrać motyw kolorystyczny balonów do tematu imprezy i umieścić na nich logo firmy. Brzmi banalnie? Takie jest w istocie, choć przy promocji tego rodzaju, dobrze jest nastawić się raczej na długofalowe działanie. Nic dziwnego, że taka forma reklamy budzi wątpliwości. Zapewniamy, że balony z nadrukiem są warte sprawdzenia, zwłaszcza gdy zależy Wam na wzroście rozpoznawalności firmy.

Dobry projekt to szansa na sukces

Najistotniejszą rzeczą w projekcie jest oryginalny nadruk, który z łatwością przyciągnie oko. Powinien być odpowiednio zeskalowany oraz wkomponowany w tło. Dużą rolę odgrywa tutaj gra kolorów i kontrastów oraz ilość słów. Trudno jest wydobyć prawdziwy potencjał projektu, mając do dyspozycji mocno ograniczoną przestrzeń. Jeśli przy projektowaniu graficznym wszystko pójdzie zgodnie z planem, będziecie mogli się spodziewać efektów. Nawet jeśli początkowo sprzedaż Waszych produktów nie odnotuje spektakularnego wzrostu, być może pojawi się kilka nowych klientów zainteresowanych współpracą. Szanse na nawiązanie nowej współpracy wzrosną, jeśli potencjalni klienci mają dobre wspomnienia z imprezą, którą sponsorowała Wasza firma.

Magia kolorów, który przyciągnie uwagę?

Najczęściej wybieranym kolorem jest biały. Na jasnej powierzchni kolorowy nadruk będzie elementem wyróżniającym, który szybko przyciągnie uwagę. Z drugiej strony, do biznesowej, eleganckiej kolorystyki nawiązują: bordo, szary i niebieski. Ten ostatni już oficjalnie funkcjonuje jako Kolor Roku 2020 wg Pantone. Najbardziej elegancko będzie się prezentować materiał matowy.