Agnieszka Uciakiewicz | 24 października, 2019 - 11:09 | reklama,
Naklejki w reklamie – zastanawiałeś się kiedyś nad tym? Naklejanie może kojarzyć się dziecinnie. Może przywoływać na myśl wspomnienia zbierania różnych kolekcji w czasach szkolnych lub nagród za dobre sprawowanie. Ale czy nie są to zazwyczaj ciepłe i miłe wspomnienia? Obdarowani naklejkami często odruchowo się uśmiechamy i z przyjemnością używamy ich potem w różnych miejscach. Dlaczego nie obdarować trochę takim dobrym humorem swojego klienta lub partnera biznesowego?
Naklejki to miniaturowa forma reklamy zewnętrznej. Nie jest to typowy outdoor, tradycyjne billboardy czy citylighty na pewno bardziej rzucają się w oczy. Naklejki jednak, gdy użyje się ich na swojej torbie, notesie, czy innym przedmiocie użytku codziennego, na pewno zwrócą uwagę zainteresowanych.
Jak w przypadku każdej reklamy, duże znaczenie w ich odbiorze i wpływ na zauważenie ma sam projekt graficzny. Dobrze przemyślana wlepka przekazuje informacje, jest nośnikiem szerzącym świadomość marki, albo przyczynie się do zdobywania realnych korzyści przez ich użytkowników (np. nagrody za skompletowany zestaw).
Po stworzeniu własnego projektu graficznego i przesłaniu go do drukarni można stworzyć naklejkę w dowolnym kształcie. Tak, by było to spójne z marką Twojej firmy czy wydarzenia, na które potrzebujesz takiego gadżetu. W ofertach drukarni dostępne są naklejki prostokątne, kwadratowe, okrągłe i owalne. Można również stworzyć całość, która wraz z arkuszem z którego wycinamy tworzy spójną kompozycję naklejek. Taki zestaw w całości personalizowany. Każda z takich naklejek może być zastosowana na różne sposoby.
Często stosuje się wlepki jako formę kolekcjonerską. Zebranie iluś z nich uprawnia do darmowego produktu, wejściówki, zniżki na usługę. Ciekawym pomysłem jest zastosowanie naklejek w organizacji wewnętrznej firmy – aby oznaczyć coś na ogólnodostępnym kalendarzu, śledzić harmonogram lub postępy. Naklejka to forma gadżetu często załączana do materiałów promocyjnych, dostępna na targach czy innych wydarzeniach. Personalizowana kompozycja może być ciekawym gratisem do produktów jakie sprzedajemy.
W każdej branży znajdzie się miejsce dla wlepek. Nie ma ograniczeń co do zadruku, dostępne są różne kształty i opcje (np. naklejka przeźroczysta). Jest to wdzięczny produkt, który wykorzystasz na dowolnym polu. Dzięki nim można też w prosty sposób personalizować różne produkty. Jeśli prowadzisz niewielką działalność i nie chcesz jeszcze inwestować w specjalne obrandowane torby, teczki czy inne gadżety, możesz spersonalizować proste produkty dzięki oklejeniu ich. Wykorzystanie naklejek ogranicza tylko Twoja wyobraźnia.
Mamy nadzieję, że kimkolwiek jesteś, odnajdziesz się na naszej witrynie. Pragniemy dostarczać Ci ciekawostek dotyczących świata poligrafii, projektowania graficznego i reklamy. Zapraszamy do lektury!
OSTATNIE WPISY