Piotr Sznajderuk | 2 sierpnia, 2023 - 13:46 | ciekawostki ze świata druku, grafika, reklama,
Wiele firm posiada swoje charakterystyczne gadżety firmowe i materiały drukowane, z których chętnie korzysta w codziennej pracy z klientami. Dobrze zaprojektowane, wysokiej jakości gadżety reklamowe zawsze budują pozytywny wizerunek marki jako rzetelnego partnera w biznesie. Istotne jest, aby dobrać je tak, by były one wartościowym podarunkiem. W tej publikacji przekażemy pięć inspiracji dla Twojej firmy – pokażemy, w jakie gadżety warto zainwestować. Serdecznie zachęcamy do przeczytania publikacji.
Aktualnie w ofercie wielu firm można znaleźć szeroką gamę gadżetów reklamowych od bardzo przydatnych po całkowicie zbędne, które po chwili kontaktu z klientami zostaną przez nich odłożone na bok. Skupić się warto zdecydowanie na gadżetach ułatwiających pracę i przydatnych z punktu widzenia naszego odbiorcy. Należy więc dobrze dopasować firmowy gadżet do grupy docelowej, do jakiej będziemy ofiarować podarunki. Inaczej podejdziemy do pracowników branży budowlanej, inaczej do gastronomii lub też pracowników branży IT. Każda z tych wymienionych grup ma bowiem zupełnie inne potrzeby i oczekiwania wobec takich podarunków.
Niezależnie od branży warto jednak postawić na:
• Wysoką użyteczność
• Jakość
• Ponadczasowość
• Spójność wizualną gadżetu z firmowym brand bookiem
• Zgodność gadżetu z wartościami firmy
Aktualnie jedną z ciekawszych propozycji są różnego rodzaju kubki termiczne oraz huby USB, złączki zawierające różne końcówki ładujące (przydatne zarówno w biurze, jak i podróży), ładowarki bezprzewodowe, kubki porcelanowe i notesy reklamowe, a także planery – na klientach zrobią wrażenie, szczególnie kiedy są personalizowane. W zależności od zakładanego budżetu warto także rozważyć gadżety reklamowe premium typu power banki oraz skórzane wizytowniki, głośniki przenośne i słuchawki bezprzewodowe.
Każda firma ma własną wizję tego, jak powinien wyglądać jej zestaw gadżetów firmowych. Istotą doboru takich materiałów jest przede wszystkim nasza grupa docelowa i branża, w której funkcjonujemy. Warto pomyśleć nad spójnym z brand bookiem projektem graficznym i interesującym wzorem graficznym, przyciągającym wzrok. Użyteczność to słowo klucz, bowiem nawet najlepiej zaprojektowany gadżet nie sprawdzi się, kiedy nie będzie użyteczny w codziennych sytuacjach.
Mamy nadzieję, że kimkolwiek jesteś, odnajdziesz się na naszej witrynie. Pragniemy dostarczać Ci ciekawostek dotyczących świata poligrafii, projektowania graficznego i reklamy. Zapraszamy do lektury!
OSTATNIE WPISY