Papier firmowy – czyli jak pozyskać sobie klienta

Monika Rosołowska | 16 kwietnia, 2019 - 15:02 | grafika,

papier firmowy

Papier firmowy to drugie (oprócz kalendarzy) najbardziej popularne narzędzie marketingu hand-to-hand. To także jeden z najprostszych sposobów dotarcia do klienta – zazwyczaj na papierze firmowym umieszcza się logo firmy oraz dane teleadresowe. Dzięki temu klient dostaje do ręki wizualną reprezentację Twojej firmy.

Choć dziś coraz częściej sprawy formalne można załatwić za pomocą poczty elektronicznej, druk na papierze firmowym wygląda elegancko i profesjonalnie. Firma, której zależy na owocnej współpracy z nowym klientem, powinna zainwestować w druki dokumentów na papierze firmowym. Dlaczego? Klient, który dostanie propozycję współpracy na firmowym druku odniesie wrażenie, że traktuje się go na równi ze sobą. To drobny, ale bardzo istotny gest w stronę kogoś, z kim chcemy nawiązać długofalową relację.

Papier firmowy to nie tylko logo i dane teleadresowe. Sprytny grafik będzie potrafił wkomponować również graficzną reklamę czy dodatkowy element, by wyróżnić konkretną firmę na. Oryginalność zawsze jest w cenie, więc warto przemyśleć zastosowanie nieszablonowego detalu.

Papier firmowy jest jedną z najszybszych dróg marketingowegu bezpośredniego. Wbrew pozorom, działa! Gdy klient zapozna się z dokumentem, który będzie inny niż wszystkie, z jakimi spotkał się do tej pory, chętniej nawiąże relacje z firmą, która stawia na kreatywność.

W naszej drukarni papier firmowy drukujemy na offsecie preprint 90 g, formacie A4 lub A5 z możliwością druku w kolorze (4+1). Nie musimy dodawać, że spełnimy oczekiwania nawet najbardziej kreatywnych klientów – to właśnie wyobraźnia jest tym, co nas napędza :).

Pamiętajcie, ­ zanim zdecydujecie się wdrożyć działania marketingowe na szeroką skalę, zacznijcie od najprostszych rzeczy. Dobrze zaprojektowany papier firmowy czy kalendarz robią spore wrażenie.